HTML

dagonya_2

Itt G-pont, alias Ember, aki mindig visszatalál ahhoz a bizonyos ponthoz. Régebben csak G. volt a nevem a j-k-t.blog.hu dagonyájában. Itt a másik fél, kérdezhettek, faggathattok, tetemre hívhattok, azért is válaszolok!

Friss topikok

  • "G"-pont: @klarisz: Kedvesem! A társkeresés talán egy ősi vadászösztön maradéka,Az efféle oldalak tanulmányo... (2009.08.02. 07:33) Csak beköszönök

Linkblog

Archívum

Csak beköszönök

2009.08.01. 17:02 | "G"-pont | 2 komment

Szép jó napot mindenkinek! Nem fenyegetésként üzenem: elindítottam a blogomat...Ígérem nem vagyok szorgalmas,de igyekszem megfelelni legalább önmagamnak.Elöljáróban annyit megjegyeznék,hogy soha nem blogoltam,sőt nem is firkálgattam internetes oldalakon,legfeljebb valami ócska társkeresőben kínálgattam magamat,amitől kishíján végképp társtalan lettem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://disznoasarban.blog.hu/api/trackback/id/tr821281718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klarisz 2009.08.01. 23:37:41

Helló, helló, kedves blogger! Megengednéd, hogy hozzászóljak? Az üdvös, hogy végre nem társkereső oldalakon bóklászol! Jobb ez így... Találd fel és meg magad itt, és írd ki magadból mindazt, ami beszorult. Elsőként arról írhatnál, mivégre a társkeresés. Nősülni akarsz, vagy félsz, hogy egyedül maradsz? Csernus szerint a szavakat ki kell mondani. El lehet kezdeni, kéremszépen.

"G"-pont 2009.08.02. 07:33:21

@klarisz: Kedvesem!
A társkeresés talán egy ősi vadászösztön maradéka,Az efféle oldalak tanulmányozása nálam egy több évtizedes hobbi maradványa,de inkább felerősödése-mert a lehetőségek bővültek-.CS I mit szólna hozzá?
Mivel nem vagyok remete,természetesen foglalkoztat az egyedüllét.Mi lesz velem ha egyedül vénülök meg?
Elég pocsék tendencia,de a vénülés még messze van.A madárkák meg fecsegnek az ablak alatt:Hol vagy ember,miért nem kezded a napodat?
Marad a mai nap,a jövőre meg ráhangolom magam egy felsőbb erő segítségével.
Hát most ez van,kéremszépen.
süti beállítások módosítása